27.04.2015

NYE KOKEBØKER

Woho! Nye kokebøker! Jeg elsker bøker om mat. Får så mye inspirasjon til å lage nye ting. Nå har jeg fått meg to skikkelig fine bøker. Den ene er med vegetarmat - noe som jeg har lyst til å prøve mer av. Mange spennende oppskrifter. Den andre boken er en bok med masse kaker. Kaker som er laget med ordentlig smør, sukker og gode råvarer. Ikke minst er det mange fristende kaker, men selve boken er også så utrolig fint laget! Alle de fine bildene og mange fine tekster med historie om kakene og dikt. Den er bare så flott! Finner masse inspirasjon til kake til 17 mai.

Green Kitchen Stories har jeg fått som leseeksemplar fra forlaget - takk!
Det norske kakebordet kjøpte jeg da jeg var på jobb på lørdag.

Gleder meg til å prøve oppskrifter fra begge to! Tenkte jeg skulle prøve meg på noe fra begge to til lørdagen som kommer. Blir spennende. Fine bøker begge to. Anbefales!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar