05.03.2013

Noen barnebok-favoritter

Jeg har ikke akkurat så mange barn å lese for selv, men jeg syns det er fint å begynne å samle på skatter - som jeg kommer til å sette pris på når jeg selv en gang får barn. Og når en jobber i bokhandel, er det selvfølgelig litt å velge mellom. Tenkte å dele noen favoritter:


 1. Muldvarpen og paraplyen. 2 Hvordan muldvarpen fikk seg bukser. 3 Hvordan gikk det? 4. Pomelo blir stor. Om jeg ikke sparer dem til mine egne barn, så kan det hende de blir fine bursdagsgaver til andre i familien. Bøkene om muldvarpen husker jeg jo fra jeg var liten selv! Morsomt.



Elsker boken om Pomelo. Den er så søt. Også er det så mye som stemmer i den også, sånn som dette å bli stor. Det er jo det kanskje mange er redd for, men så er det kanskje ikke så farlig allikevel? .. Så da har dere sett noen av mine barnebok-favoritter :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar